Ccrescentt uyku eğitimi vermeye birden karar verdim çünkü en son bir 9 da bir gece 12de saçma sapan bir noktaya doğru gidiyordu uykuya geçiş saatleri ve gece emerek uyuduğu için 6,7 kere kalkıp emiyordu. İlk gece çok ağladı. Dayandım 1 buçuk saat sonra uyudu. Ertesi günü yine ağladı yataktan almadan poposuna pat pat yapıp konuştum yanındayım diye. 40 dk sonra uyudu gece 1 veya 2 kere kalktı bu süreçte emzirip yatağına geri koydum. Önden rutinler yapın banyo oyun masaj pijama gitmesi gibi. Gündüz uykusu akşam 5ten sonra olmasın. Gece uykusuna erken geçsin böylelikle. 1 hafta zorladı isyan edip saatlerce ağladığı 1,2 gün oldu babası müdahale etti. Sonra hem eşime rica ettim müdahale etmemesi konusunda. Dün banyo masaj sonrası akşam 20.45te koydum yatağına popoya hafif pat pat uyudu gece 1,2 kere emdi yatağına geri koydum. Vazgeçmeyin. İsyan edecek istemeyecek çok normal.