asyakusunannesii Kızlar merhaba 9 ay önce kızım emmeyi bıraktı ama 9 ay geçmesine rağmen sütüm kesilmedi. Göğüslerim sert hala ve sıkınca 6.7 delikten süt geliyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba ? Neden kesilmediğini anlayamıyorum 🤷🏻♀️
Lina-20 asyakusunannesii ne kadar güzel ben sürekli emzirmeme rağmen bi dolu bi boş:( bende nasıl artırsam diye düşünüyorum
asyakusunannesii Lina-20 pek bi sütüm yok açıkçası sadece sıktığımda geliyor öyle aşırı derecede süt falan toplamıyor yani. Kızım emse keşke oda 9 aylıkken bıraktı emmiyor 🤷🏻♀️