ELaaaedaa Merhaba kızım 4 ay 5 günlük ilk iki ay anne sütü aldı sonra sütüm kesildi mama içiyoruz şimdi 4 aylık da hipp 4 aylık mamalarına başlayan oldumu yada mamadan hariç başka bişi veren oldumu
Asyameva29 ELaaaedaa bnm kızda 4 aylık emziyrm ama bazen kahvaltıda ağzına çok çok çok peynir ezip veryrm bazen büyük kızın corbasindan kasgin ucu ile veryrm bn 5 ayda fln baslicm.ama.ek gıdaya 6 ay bnce geç kalınmış bir ay büyük kizimda doktrlrn ddgni yaptım 4 yaşı bitti hala yemiyor 😂
ELaaaedaa Asyameva29 ya bende öyle düşünüyorum 6 ay geç bir süreç diye ama ilk çocuğum nasıl ne yapacağım hakkında çok kararsızım kararsızlıktan değil aslında yanlış bişi yaparmıym korkusu
ELaaaedaa Arelmommy hipp markasının tahıllı mıhallebileri var pirinç unlu falan onlardan mı kullanıosnz
ELaaaedaa Arelmommy yazıyı okudunuz mu bilemedim mama zaten kullanıyorum ben ama 4 aylık bebekler için hipp markasının tahıllı muhalebileri var onu kullanan varmı diye sormuştum😀