2kiz_annesi Bebeğim 3 aylık. Emerken kendini geri çekiyor. Emmek istiyor fakat emmeye yanaşınca kendini geri çekiyor ağlıyor. Sebebi ne olabilir?
Elif311 2kiz_annesi 3. Ayda meme reddi olabiliyor canım yada gazdan dolayıdır. Yeni başladıysa meme reddi gibi geldi bana
Elfnr 2kiz_annesi öncelikle şunu soylim aynı şeyleri yaşadım ama bizimkisi gazdandi yani doktorumuz öyle söylüyordu ama hiç pes etmedim sende et bir şekilde emdirmeyi dene mesela.ben uzanarak emdiriyorum
2kiz_annesi Teşekkürler . Meme reddini tetikleyici biberon emzik falan kullanmıyoruz ama atak dönemiyse olabilir
Sevgii1783 Merhabalar, emzirme destek projesinden yardım aldım ben. Sütün akışıyla ilgili gözlem yapmamı söylemişti danışman da hakikaten de verdiği öneriyle çözüldü sorun. Emzirme destek projesi diye yazınca çıkıyor bir deneyebilirsiniz