Merhaba arkadaşlar 38 günlük bebeğim burnu tıkalıydı 1 haftadır sonrasında öksürmeye başladı takip edip dikkat etmeye başladım ama düzelme olmadı bugün hastaneye kontrole getirdik bronşit olmuş diyip yatışımız yapıldı en az 2 gün burada tedavi altındayız başına gelenler var mı hızlı iyileşmesi için önerileriniz nelerdir