Twinkle Tulay09 kesinlikle tavsiye ederim. Bir çok bez denedim molfix kadar memnun kalmadım hiç birisinden.
ozlem_3458 Tulay09 bende molfiks kullanıyorum memnunum çiş konusunda sızdırma sıkıntımız yok ama ben bir den fazla bez denedim kaka çok olunca hepsi sızdırdı taştı
Dorukhansmom Tulay09 bende yeni geçtim sayılır pamuksu yapısı cok guzel daha önceki bezimizde oğlumun pipisi kizardi ve suanda oyle bi sorun yok memnunum şimdilik.
Anneci Ben de molfix kullanıyorum en iyi o geldi yalnız tek gıcık olduğum konu bedeni bi büyük beden alıyorum hep be iz yapıyor bacaklarında 😬
Nereli Çık ağır kimyasal kokuyor onun dışında sızdırma vs yapmadı tavsiyem su beden seçerken bir büyük beden mesela 3 numara atıyorum 4-9 kilo 4 numara 7-11 kilo Sizin bebeğiniz 7 kiloysa 4 kullanın rahat edersiniz