alintugce34 Kızlar 35 günlük bebegım var sütüm sağdım çok çok az bebegın ne uyuyor ne kucakta duruyor ağlamaktan helak oldu sızce Sma mı ? Aptamil mi ?
Elf1s1l alintugce34 sma kullandık doktor önerisiyle ve çok mamnum kaldık aptamil gaz fazla yapıyor. Ayrıca içinde şeker ve palm yağ diye biliyorum ama emin değilim tabi
4ocukannesii alintugce34 SMA dogduklarindan beri sma kullanıyorum 50 günlüğüz 5 gündür Aptamil kullandık kabız yaptı sma ya geri döndük
Ozgeayazmuhammed Kuzeymomss o confort gaz yapıyor ben hipp kullaniyordum bebegimde kabızlık yapti sma geçtim çok memnunum bereketlide
Kuzeymomss Ozgeayazmuhammed Allah Allah, bizde optıpro kullanıyorduk çok güzel kilo yapıyor ama acayip gaz yaptı. Araştırdığım da çoğu bebekte optıpro yapıyormuş, comfort yapmıyormuş. Belkide bebekten bebeğe değişiyor
afrAybars alintugce34 hipp 👍 doktorum içeriği en temiz mama hipp demişti ve ben çok memnunum canım ✨ diğer mamalara görede çok çok uygun
Selda_eslem alintugce34 aptamilin seker oranı cok yüksek oldugu için alısınca annesütünü içmek istemiyor . Daha dün doktorum asla sma kullanma dedi içerigini cok degiştirdiler asla tavsiye etmiyor. Emoli, golden golt . Bebelac gold kullanabilrisnşz dedi
CerenCeylin alintugce34 kesinlikle SMA. Ben de onunla büyümüşüm 28 yaşımdayım siz düşünün. Sma bulamamıştık bir kereliğine mahsus aptamil aldık ve kızım asla doymadı devamlı acıktı. Ama SMA hem gaz yapmadı hem kilo aldı bizim vazgeçilmez mamamız ☺️🌸
Egeninannesi_11 alintugce34 Aptamil tabikide sma yı kullandım pişik kilo almama gaz ishal hepsini yaptı bebeğime