Bebeğim tam 4 aylık iki gündür uykuya geçerken katıla katıla ağlıyor nefessiz kalır gibi sakinleştirip tekrar uyutuyiruz ağlaya ağlaya uyuyor gündüz uyku hiç yok çok huysuz sürekli sıkılıyor kucakta durmak istiyor 4 ay atağı mi birde dün çok ağladı gece 4den akşam 8 kadar ayaktaydik hep ağladı ve ben çok yoruldum bağırdım yeter sus artık diye çok pişmanım ağlamaktan helak oldum