Normal regl tarihim dündü. Dün olmam gerekiyordu aksamında yatmadan önce tuvalete gittigimde peceteye kahverengi bi akıntı geldi. Sonrasında bir dahada gelmedi sadece o. Tam regl tarihimde olunca sükür falan hamile degilim dedim esimle korunuyoruz ama 1 kez korunmadık ama onda da bebek olacak bişey olmadı yani. Ama bu sekilde olanlarda varmıs o nedenle merak icindeyim. 9 aylık kızım 2.5 yasında da oğlum var asla istemiyorum. Merakımdan soruyorum yardım ederseniz sevinirim yasayanlr