İki gündür gece 3 te uyanmalar gündüz her istediğini ağlayarak yaptirmalar nedeni bilinmeyen çığlıklar ben oturuyorum yok babası oturuyor diye ağlamalar ne istediğini bilmememeler oyuncak bebek arabasına binemediği için ağlamalar çatala köfte batmıyor diye çığlıklar daha sayamadiklarım huni ile geziyorum eğer buysa ne zaman geçer valla ben bittim tükendim yani ne yapsam kar etmiyor 😶🤯