Kızlar şimdi ben doğum yapalı 2 ay oldu ve regl olmadım . Prezervatif ile korunuyorum ama hiçbir şey kesin değil koruma yönteminde . En azından adet olsak gününü biliriz ama şimdi olmayınca hamile olup olmadığımızı nerden anlayacaz ( Allah korusun tabi şimdilik Allah isteyene versin 🤣 ) Her günüm bu korkuyla geçiyor resmen 🤣