Sevimlihuysuzum 7 buçuk aylık bebeğim, sleepy 6 numara bez aldım bacaklarını sıkmasın diye sizin bebeğiniz kaç aylık, kaç numara bez kullanıyorsunuz
Gizemlim Sevimlihuysuzum 6 numara buyuk olmaz mi tabi kilosuda onemli ama benimki 8 aylik molfix 4 numara kullaniyorum gayet tam oluyor. Bezden bezede degisebilir tabi bilemiyorum. Molfixte 4 numara 7 14 kg arasi yaziyor mesela
mysa2 Sevimlihuysuzum 6 büyük olmaz mı canım 5+ bile büyük bence o ayda ben 5 numara külot bez kullanıyordum 11 aylık giviyken 5+ ya geçtim yani
S_x_w Sevimlihuysuzum 8 aylıkken 6 numara kullanıyordum 22 aylık hala 6 no🤭🤭 kilove boy da önemli tabi bez no.sunda
Deletedmom_112 Sevimlihuysuzum kızım 8 aylık 11 kilo Molfix 4 numara kullanıyorum. 6 numara büyük sanki tabi sleppy da 6 numara kaç ile kac kilo arası onu da bilmiyorum
Sevimlihuysuzum mysa2 evet büyük degistiriyim o zaman bacaklarında iz çıkmasın diye bayağı büyük aldım
Deletedmom_112 Batummm benim kızım da 11 kilo, Molfix 4 numara kullanıyor 5 numara çok büyük değil mi
Sevimlihuysuzum S_x_w bizimki 7.5 aylık olacak 🙄 degistiriyim ben çünkü numara büyüdükçe adet azalıyor 🤷♀️
Asyaveannesi04 Sevimlihuysuzum bezden beze göre değişiyor bu prima premium care kullanıyorum 4 numara
S_x_w Sevimlihuysuzum evet öyle azalıyor malesef😒 5 sıkmıyorsa 5 alın tabii..o dönem sleepy ve babytuco kullanıyordum ve 5 sıkıyordu..10.5 kiloydu
Batummm Deletedmom_112 oğlum 8.5 aylık neredeyse 1 ay olacak kullanalı. Daha sızma , taşma falan olmadı. Tam oluyor diyeyim. ☺️
Civcivoglumm Sevimlihuysuzum 8 aylıkken 4 kullanıyordum sonra 5 no denedim biraz bol oldu ama kullanılamayacak kadar bol değildi bebeğim iri bir bebek. Şimdi 10 buçuk aylık annemdeyiz burda 4 no bezlerş kalmış bitireyim çöpe gitmesin dedim ve 4 no tam oluyo hala kullanabiliyor yani. Bence 6 çok büyük 7 buçuk ay için. Boşluklardan çişi dışına sızdırır bez büyük olursa
RainOverMe Kac kılo bebıs sleepy bedenı bıraz kucuk kılo yazarsanız ona gore yorumlayalım tabı normalde boy da onemlı kıyas yapmada
RainOverMe Sevimlihuysuzum 5 beden ıyı olur ama külot alırsanız 6 daha ıyıdır cok lastık ızı yapıyor sleepy kulot bez.
minnosanne0 Sevimlihuysuzum 8 aylık sleepy 4 numara kullanıyoruz bebeğim zayıf bir bebek geğil ama 3 tam oturduğu için 4 kullanıyorum