Merhaba güzel anneler bebegim 9 bucuk aylık mama ve ek gıda alıyor. Gün içerisinde ek gıdayla birlikte mama vermeye gerej var mı sabah kalktığında ilk mama veriyorum bi saat sonra kahvaltısını yapıyor akşama kadar 1-2 kez yine mama veriyorum. Tabi öğle yemegi ve akşam yemeği de var. Menü nasıl olmalı öğünşeri nasıl olmalı örnek verir misiniz. İnşallah derdimi anlatabilmişimdir. Bir de ek gıda reddi ve iştahsızlık dönemlerinde neler.yaptınız iki haftadır zorla yediriyorum