Feyzanurdd Bebeğim 6 ay 2 günlük. Günde 1 veya 2 öğün yediriyorum. Karnı açken yedirdim 1 saat sonra gene emdi yalnız şöyle bir durumda var bebeğim bir seferde rahat 2 çorba kaşığı yiyor. Ona uygun şeyler veriyorum ama çok yemekten kaynaklı mıdır reflü oluyor. Birde 2 gündür kakasını yapmadı bu beni geriyor. Ek gıdaya geçiş, ne kadar verilmeli gibi bilgileri olan yardımcı olabilir mi?
Kuzularinanasi Feyzanurdd ne verdiniz mesela.ek gida oncelikle tadimla baslar 1bucuk 2 ay tadimla devam etmeli.tabiki verdiklerinizden kaynakli reflu olmus olabilir.ki 2 yemek kasigi fazla