Kızlar bebeğim 5 aylık doğduğundan beri meme reddi var hiç ama hiç mememi tutmadı ilk 2 ay silikon ucla emzirdim mama +meme gittik sonra ondan da tiksindi sağdım verdim ama sütüm kesildi 3 aydır sadece mamayla beslenio denemediğim kalmadi eds su dilruba demirezerin talimatları vs ne yaptiysam olmadı şimdi emme refleksi iyice gelişti sütüm kesilmişti ama mememi bi sıktım süt aktı hemen denedim yine kıyameti kopardı asla almıyor nasıl yapabilirim aşabilirim bu saatten sonra olurmu