gamzelioglan_annesi Kızlar 21 aylık oğlum sürekli kabız resmen koyunların yaptığı gibi yapıyor ne yapmam lazım
aysnarbc gamzelioglan_annesi 14 aylık kızıma sadece gastroentereloji doktorunun verdiği dulcosoftla çözüm bulduk o şurup birebir . keçi pisliği gibi yapıyor yoksa kızım oda 10 15 günde bir
Faymer gamzelioglan_annesi size dulcosoft öneririm oğlum inanılmaz şekilde kabızdı doktor dediğim şurubu verdi iyi geldi geçmiş olsun
momy90 gamzelioglan_annesi Bi tanıdığım şırıngaya biraz zeytinyağı çekip poposunun içine sıkıyodu öyle yapıyodu çocuk ama doktor önerisi mi bilmiyorum hakiki zeytinyağının zararı olacağını sanmam ama isterseniz bi araştırın
Sahrabalam Çölyak testi yaptırdınız mı tandıgımın çocuğuna neler yaptıysa bu sorunu aşamadılar ilaçlar bitkisel şeyler denemedikleri şey kalmadı en son çölyak testi pozıtıf çıktı beslenme şekli değişti çocuğun düzeni değişti serpildi gelişti resmen
Sahrabalam aysnarbc bunu bilemeyiz ki beslenme şekli düzelmeden çocuk hem kabızlıktan kurtuldu hemde hayat konforu arttı resmen
Alparslanmirzabyrm Çölyak hastalarında ishal veya kabızlık sorunu oluyor yengem çökyaklı hep kabız ordan biliyorum inşallah öyle bişey değildir geçmiş olsun
Sena_nur_1 gamzelioglan_annesi benim kızımda 21 aylık sürekli kabızdı hala da öyle ama doktor bir toz verdi doktor her akşam yarım kaşık sütüne kat dedi her akşam verdiğim zaman çocuğum ishal oluyordu bende 3 4 günde bir veriyorum hemen yumuşatıyor isterseniz size ismini söyliym alın çünkü bizimkide 21 aylık sizinkide öyle zararı olmaz bence