Ormanmeyveli Gebelik şekerim varken bu kadar zorlanmamıştım ya herşey gaz yapar diyor. Ne yiyeceğiz ya?
Kardeleen Ormanmeyveli Ben öyle pinpirikli davranmıyorum yiyorum. Çok şükür gaz da yapmıyor fazla. Kimi bebek hemen etkileniyor demekki.
Asyaveannesi04 Ormanmeyveli herşeyi yedim valla kimyon koyup herşeye nohut da yedim kuru fasülye de hiç gaz yapar diye yememezlik yapmadım hiç gazı da olmadı 🙂
Ormanmeyveli Norveckizi 😂😂😂 o uyuyunca koşarak yapıyorum çeşit çeşit çıkaramıyorum tek çeşit oluyor çoğu zaman
Atlasbora Ormanmeyveli sorunuzdan alakasız olacak ama gebelik şekeri olanların sütü az oluyor gibi birşey duymuştum öyle mi acaba?
Ormanmeyveli Atlasbora Doğumdan hemen sonra sütüm geldi valla 3. Gün fışkırır tarzdaydı hala öyle şükür bir sorun yaşamadım
Norveckizi Ormanmeyveli ben aha uyudu yemek yapıyım hemen dediğim an uyanıyor Öyle bi düşüncem olmaz da otursam boş boş, o zmn uyuyor çocuk. İlginç Uyuyo dediğim de maksimum bir saat, cildirmalik
Asyaveannesi04 Ormanmeyveli ben toz marketten aldığımdan koydum o düşünceye hiç girmeyin şunu yemeyeyim aman gaz olur bütün vitaminlere ihtiyacımız var emzirme döneminde hala emzriyorum hala yiyorum cola bile canım istediğinde içiyorum 9 ay 4 günlük bebeğim
Ormanmeyveli Norveckizi Ben de uyutup bırakıyorum ben de uzanayım diyorum anında kalkıyor başında beklediğim zaman 2 3 saat uyuyor 😢