Asiienur canım çok çok normal bence, tam sendrom zamanı bence. 26 aylık oğlum o kadar zorluyor ki beni bu ara ne oldu bu çocuga diyorum. Eltime gidiyoruz onun da kızı 28-29 aylık. Kavga gürültü oyuncak paylaşamama . Oğlum bu sefer sinirlenip herşeyi fırlatıyor ah ah. Aynı şekilde abimin kızı da öyle 2 yaşında yine oğlumla birbirlerine giriyorlar o ona vuruyor o ona. Anneme geldim bu hafta bir haftadır burdayım oğlum 10yaşında yeğenime rahat vermiyor vuruyor devamlı herşeyi elinden almak istiyor.
Yani sabırla yaklaşmaya çalışıyorum iyilikle, bazen kızıyorum ediyorum. Özür dilerim anne diyor ama herşeyi başa sarıyor. Düzelicek elbet diyorum bir süreç galiba 😞