ikimelegimvar Kızlar bebeğim 40 günlük ve sürekli uyuyor , 2-3 saatte bir uyanıp yiyor ve tekrar yatıyor bir zararı var mı ? Sizde durumlar nasıl
merkursavascisi_06 Maşallah maşallah bence çok iyi benimki de 41günlük gündüz pek uyumuyo dalamıyo uykuya tam olarak sürekli memede durmak istiyo
Firdevsibici merkursavascisi_06 benim bebeğim de 44 günlük aynı sizin gibiydik 2 gündür yeni yol izliyorum uykudan uyanınca 1.5 2 saat uyutmuyorum uykusu gelse bile oyunlar oynayıp kısa şekerleme yapmasına izin vermiyorum YouTube’da bir doktordan duymuştum uykusu iyice geldikten sonra beşiğine yatırıyorum sallanan beşik bizimki biraz salladıktan sonra 2-3 dakika içinde uyuyor rahat 3-4 saat aralıksız yatıyor sonra gerçekten bunu yapana kadar sürekli ağlıyordum ne iş yapabiliyorum ne uyuyabiliyorum diye size de tavsiye ederim
ikimelegimvar Firdevsibici nasıl oyunlar oynayıp izin vermiyorsunuz ben ne yapsam yapayım bayılıyor hemen
merkursavascisi_06 Firdevsibici bizimki 3 saati geçik uyanık kalıyo yine de uyumuyodu ama bugin gündüz biraz uyudu bakalım inşallah her gün öyle gündüzleri uyuyabilir😇
Firdevsibici ikimelegimvar sürekli şarkılar söylüyorum çıngıraklı oyunları var onlarla oynuyorum altını açıyorum kucağımda evi turluyoruz sürekli penceren baktırıyorum bir de mutlaka günde bir kere dışarı çıkartıyorum hiç bir yere gidemezsek bile iki sokak ötedeki markete bile olsa çıkarıyorum ki temiz hava alsın yolda
ikimelegimvar Firdevsibici Firdevsibici ben hiç dışarı çıkarmıyorum çocuğu ya belkide evde sıkıntıdan uyuyordur nerede yaşıyorsunuz havalar nasıl
Firdevsibici ikimelegimvar istanbulda yaşıyoruz 2 gündür yağmurlu hava ancak bir tık kalın giyindiriyorum bir de sling kullanıyorum zaten benim vücut ısımdan dışarda bile üşümüyor sürekli sıcacık kalıyor