Benim kızımda da var ben 0 o B grubu.
Hiç hastanede yatmadı şükür emmesi hep iyiydi. İlk 20 gün beyaz ışık altında yatırdım reflü düzeneğinde şuan 2.5 aylık oldu hala kafası yukarıda yatırıyorum sarılığı da bir hafta önce falan geçti. Doktorumuz emdikten sonra 3 çay kaşığı kaynamış su vermemizi söylemişti. Her kontrolünde de ısrarla su veriyor musun diye sordu. Birde probiyotik kullanıyoruz onun da faydası oldu bence