iyilik80 Kizlar ucak bileti alcaktik 2 yasini gecmis oglum icin bana aldiklari kadar ucret istiuolar. Ayri koltuk veriliyomu acaba. Cok sacma geldide bana
Fenty iyilik80 Maalesef böyle sizinle aynı ücret vermek zorundasınız onun içinde bir koltuk alıyorsunuz.
TheMomm iyilik80 Güvenliği açısından koltukta oturması iyi olur ama sizinle aynı parayı istemeleri de saçma ya
Fenty iyilik80 Tabii veriyorlar zaten kucakta gidilmesi normalde yasak 2 yaş üstü çocukların kemerde oluyor haliyle bağlıyorsunuz oturuyor.
0706almila iyilik80 veriliyor yanındaki koltuğa oturuyor çocuk ben oğlumla bilet aldım ona da aldım yanımdaki koltuğa oturmuştu