Fenty benim içinde dediğin gibi not özelliği bile çok önemliydi. Herşeyimi oraya not ederim. SMS olsun camera olsun hepsi çok çok önemli. Anımsatıcı vs. Ama ev ve araba kredisi var dediğim gibi baktım en ucuzu Bile aşırı pahalı 🥺 yoksa bende tlfnumu çok seviyorum. Canım sıkılıyor inan ki. Attan inip eşeğe binmek gibi birşey ios dan inip Android e geçmek 😔😔