Deletedmom_23 bir sürü şey almıştım. Ürünleri de çok güzel pişman olmazsınız uygulama üzerinden alıyorum. Geçen 2. 1 TL kampanyasından arkadaşım mont falan aldı o da baya iyiydi. Öyle zara falan kalitesi beklemeyin de güzel yani gayet. Çocuk dediğin kaç ay giyiyor zaten bi giydiğini