Kızlar merhaba. 14aylık kızım doğduğunda olmadı sebamed kullanıyorduk hiç olmamıştı. 2 gün önce bi tarafında kepek oluştu ama kafasına yapışmış gibi kalın. Şimdi farkettim arka kafasının ortalarına kadar da var sol tarafında. Konak mıdır bu? 14 aylıkken çıkar mı acaba