asiltonunmommysi Bu kadro olayı ile ilgili neler biliyorsunuz, şimdi çat diye kadro geldi derler bize vurmaz falan diyorum işe başlasam mı? Ücretsiz izinde sanmıyorum kadro vursun aktif çalışıyor olmak lazımdır.
Birannebirogul asiltonunmommysi yok kadro geliree herkese gelir. Yani sözleşmeli diye bı tabir kalmaz. Sizde kadroya geçersiniz.
asiltonunmommysi Birannebirogul ne bileyim sonuçta sözleşme feshedilmiş durumda o yüzden kendimce gelmez ya diye düşündüm. Sırf bu yüzden işe dönsem diyordum yani
littlelimonmom Önceki yasada ücretsiz izindekilerle ilgili özel madde koymuşlardı. Ücretsiz izin bitimi itibariyle kadroya geçirilirsiniz muhtemelen hak kaybı yaşayacağınızı düşünmüyorum
Deletedmom_48 Ücretsiz izindekilerin promosyon alamadığını duymuştum ama bunu sizden duydum bende memurum bu haftadan itibaren ücretsize ayrılcam şimdi siz deyince biraz google dan baktımda kadro hakkı olur yazıyor
asiltonunmommysi Deletedmom_48 ben kendimce öyle düşündüm yani bi yerden duymadım 🙂 sonuçta sözleşme feshedilmiş durumda oluyor diye. Bende baktım 2013 yılındaki maddelere hak tanımışlar rahatladım
Sahrabalam asiltonunmommysi evet kuzenim de adalet bakanlığı katip oda ücretsiz izinde geçenlerde bu konu üstüne baya huzursuz oldu acaba başlasam mı diye de o yüzden sordum
asiltonunmommysi Sahrabalam anladım yok ben çevre ve şehircilik bakanlığına bağlı çalışıyorum. İşte bende emin olamadım bide 4 yıl muhabbeti duydum benim 3.5 sene oldu ücretsiz izne çıktım sonra
Alya3361 Sahrabalam bende adalet bakanlığında icra takibiyim izindeyim bu konu benimde kafamı kurcalıyor
Sahrabalam asiltonunmommysi KPSS ile girdiniz sonuçta bence sizi de kapsar ama ne bileyim yine de böyle deyip sebep olmak istemiyor insan kuzenıme de başla dedim aksiliktir pişman olmayalım
asiltonunmommysi Sahrabalam kpss ile atandım evet, bilmiyorum 2013 yılı kadro falan yazın çıkan maddeleri ekran atın okusun oda kendi karar versin
Sahrabalam Alya3361 işte çok tedirgin gerçekten bu kader yaklaştık diyor elden giderse yanarım vs dedi ama bilemedim ki bilgim yok
Alya3361 Sahrabalam bi haber alırsanız banada haber verir misiniz bende başlarım öyle bir durum olacaksa
Basmom Bende zabıt katibiyim ücretsiz izindeyim bizi de kapsar diye okumuştum ama net bi bilgim yok🤷🏻♀️
Alya3361 Basmom yarın ben bi Memur-Sen’in müdürü ile görüşme yapıyim bu konu ile ilgili mutlaka bir duyumu vardır