Ahlasm 5 aylık bebeğim var emmeyi bıraktı geçen ay regl oldum ama bu ay 3 gün geçti hala olmadım eşim korunuyo öncesinde adet düzensizliğim yoktu adet düzensizliği olan varmı doğumdan sonra ?
Neslihan-55 Ahlasm hemen niye korkuyorsun korunuyorsan sıkıntı yapma benim 7 gün geçti aklımın ucundan bile geçmedi hamile miyim acaba diye korkma emmesi hava şartları stres her şey adeti etkiler hormallarla alakalı
Mrvll Ahlasm bizde 6,5 aylık. Normalde hep düzenliydi benimkide. İlk defa bu ay 11. Gün gecikme sonunda oldum. Sizin gibi çok kurdum 3 idrar tahlili 1 kan testi yaptım sonuç negatif. Emziriyorum. Normal demişlerdi
Asel041 Ahlasm Benimde 6 aylk kızim var geçen ay oldum bu ay 18 gün geçti üzerinden umarım düzensizliktendir ama hiç hamile olacagımı sanmiyorum☺
charlotte Asel041 yazdiginizi gorunce biraz rahatladim 4 aylik ikizlerim var ben de gecen ay oldum bu ay 7 gun gecti test yaptim 2 tane negatif korunuyoruz ama insan korkuyo🤣normal heralde duzensizlik :)
Ahlasm charlotte öyle galiba bende benim gibi birilerinin olduğunu görünce rahatladim biraz daha gecerse test yapmayi planliyorum