Gorursensoyle Düzene girer canım merak etme bende her yolu denedim hamak aldım onda uyutuyorum bizimde tam düzene girmedi malesef genelde kolik bebeklerde en önemli şey sabır. Emzik bana çok yardımcı oluyor bu konuda. Emzik almadigi günler agliyor uyumuyor. Eşimle bazi zamanlar elimizde battaniyeyle sallardik zor uyuturduk ama geciyor o zamanlar.. Biraz daha sabır..