edanrzy Merhaba hanımlar. bebeğim bugün 13 günlük. Acemi anneyim.yenidoğan bebekler tahmini ne kadar emer tek seferde. Benim bebeğim memeyi bırakmadan bir durarak bi aktif emerek memede 50 dakika geçiriyor. Bu normal mi. Bir göğsüm bpşalınca diğerinden veriyorum. Yardım eder misiniz lütfen
papatyam-34 edanrzy Bizde 10 günlüğüz en fazla yarım saat emiyor ama yarım saat boyunca süt emmiyor çoğunlukla boşa çekiyor emdiği en fazla 10 dakikadır belki sizin de öyle oluyordur bide biz ağızda boş boş tutup uyumayı da çok seviyoruz o yüzden bazen uzun sürebiliyor ama farkedince alıyorum direk yatıyorum 😂 Bir de benim ilk bebeğim ben de çok tecrübeli sayılmam siz kaç saatte bir emziriyorsunuz
Ahmedhll edanrzy canım o senin kokunu istiyor çok normal 30 dakika 1 saat kalabilir.3 aydan sonra artık daha az kalıyor memede keşif dönemi oluyor
Zeynep_Akan edanrzy bence emdiği kadar emzir bu dönemde süt miktarında belirleniyor çünkü yani bebeğin ne kadar çok emerse sen o kadar süt uretiyosun ve şuan terbiye döneminde goguslerin sonrasında yetmiyo sıkıntısı yaşayacağına emzirebildigin kadar emzirmeni tavsiye ederim
edanrzy papatyam-34 ben her iki saatte bir emziriyordum uyandırıp uykudan. Ancak uykusu da yok şuan gaz problemi var dedi doktor. Şimdi her saat istiyor neredeyse. Uyku uyumuyor sizinki emdikten sonra hemen uyuyor mu ve ne kadar uyuyor
Ahmedhll papatyam-34 hiç saat tutmadım yeni doğarken sık sık emzirdim ondan sonra da her talep ettikçe
papatyam-34 edanrzy Bende her iki saatte bir uyandırıp emziriyorum ama bazen çok zor uyandırıyorum sonra da korkuyorum uyanmayınca 😑
MiraySahin Cok normal sadece emmiyor aslında duygusal olarak da doyuyor, su an güvendiği sığındığı tek liman sizsiniz, sizden güç alıyor o yüzden uzun durmak istemesi normal