n-h-g-g Bebeğim 10 aylik ne kadar kalın giydirirsem giydiryim ya da ev ısısı ne kadar sıcak olursa olsun eli ayağı buz gibi 🥶 var mı bebeği bizim gibi olan tatlı anneleriimm💫
Erdemalp n-h-g-g bizde 9 ayligiz. Aynen oyleyiz. Dogdugundan beri oyle ama zaten oglum. Kan degerleri faaln herseyi cok iyi ama bilemiyorum
n-h-g-g Erdemalp evet biz de öyleyiz kan değerleri de aynı dediğiniz gibi gayet iyi ama buz gibiyiz 😁
Erdemalp n-h-g-g hic doktora sormak da aklima gelmedi. Hele ki o minik burun hep soguk.😊 Evin dereceside 26 suan.
n-h-g-g Erdemalp 🤪 biz de kombiyi açtık malum hava koşulları 😀 yine soğuğuz doktorunuza danisirsaniz bulun beni😀😀😀