Kızlar selam
Bebeğim 5 ay 20 günlük.
Ne yersem uzanıp kendide yemek istiyor her şeyi ağzına götürüyor ve emziriyorum ama emzirdikten yarım saat sonra versem yine emer yani sürekli bi şeyler yemek istiyor ama ben daha ek gıdaya başlamadım.
Ek gıdaya ufak ufak başladım yani meyve gbi vs tattırıyorum ona .
Ama tatmak değil doyması için ne yapabilirim
Anne devam sütü gbi bişey mi vermeliyim
Eskiden anneler prinç unundan mama yaparlardı onun gbi bişey mi yapsam yada onun gbi hazr bol vitaminli satılan şeyler wsrmı
Anlayacağınız bu konuda saf cahilimm 🥺