Ankakusu35 2 yaşında kızımın wbc değeri 18 çıktı diğer değerleri normal ateş yok herhangi bir şikayeti yok doktor 10 gün sonra kontrol dedi sebepsiz neden çıkar yaşayan var mı? Bu arada iki ay önce de 20 ydi
Birkucuksayrameselesi Ankakusu35 düşmesi icin surekli kontrole çağırıyor vucutta enfeksiyon oldugu icin . Yuksekligide dusuklugude kotu bisi
Mercosey Ankakusu35 illa kötü bir şey olacak değil. Ufak bir enfeksiyon geçirmiş olabilir. Takipleri aksatmayın ama
Fatma-hira28 Evet atesi vardı 38 derece acile götürdük kanda wbc 16 cıktı sonra muayene etti doktor boğazları kızarmş dedi ertesi günü burnu akmaya basladı zaten soğuk algınlığı bence bu klamoks ve iburomin zero kullanıyoruz suan iyi cok sükür
Ankakusu35 Fatma-hira28 inşallah öyle olur ya önemli bişey çıkmasında beni endişendiren iki ay öncede yüksekti bu değer o zamanda böcek ısırmıştı çok fazla doktor böcek ısırıklarında da yükselebiliyor demişti önemsememiştim şimdi de böyle olunca içime kurt düştü çok geçmiş olsun size de