Thedespott Havalar fena değil ben üşümüyorum ama çocuğum henüz 2 aylık kombiyi açsam mı bilemedim 🤷♀️ Bursa’da yaşayan bebekli anneler kombiyi açmaya başladınız mı ?
Irmakprensesinannesi Thedespott daha açmadım kziim 14 Aylık ama yeeni dogan olsaydi acmistim geçen sene kzim buzamandq 3 4 aylikti yakmistim az derece de yada klima yakmistim
Gulcan- Thedespott Güzelyalı da oturuyorum bebeğim 6 aylık 2 gündür açmaya başladım çunku geceleri ben bile üşüyorum.
kayraninannesiiii Bizde 43 günlüğüz.. iki üç gündür minik elektrikli sobayı yakıyorum içeri ısınınca geri kapatıyorum. Ama bu gidişle yakicaz gibi duruyor 🤷🏻♀️
salakmisincemilee Thedespott kızım 9buçuk aylık henüz açmadım soğuğa alışkın bi bebek daha doğrusu soğuğu daha çok seviyor o yüzden bi 10 15 gün daha açmam heralde
Ebubekirinannesi16 Thedespott erikli deyim benimde 1 yaşında oğlum evim serin oldugu için açtım, hasta olup hastanelere ilaçlara para vereceğime doğalgazı yakar para ona öderim bebeğimde hasta olmaz 😅
Misssitare Thedespott evin ısısı bugün en düşük 25.8 derece oldu açmalı mıyım acaba? 24 25 ideal ısı diye biliyorum. Bebeğimm18 günlük
meg2022 Thedespott henüz açmadım eşim açalım çocuk hasta olur diyo ama çok sıcakta iyi değil. Demirtaş’ta oturuyorum odadaki derece 23-24 aralığında hep 23ün altına indiğinde açmayı düşünüyorum. ideal sıcaklık 23 nem %40-50 olmalı
Thedespott meg2022 benim eşim de açalım dşye diretti Demirtaş ben de doktorumuza sorduk ben ideal sıcaklığın 25-26 derece olduğunu düşünüyorum dedi çocuğa sık sık da duş aldırıyorsunuz zaten hasta olmasın dedi
MatmazelDeniz Thedespott bursada degilim ama oranin kombi acacak kadar doguk olamasi sasrtti beni biz halâ tsirtle geziyoruz bugun yagmur yagdi ona ragmen halâ sicak
bbmoms Thedespott bizim kazan kalerifer Mudanya tarafındayız akşamları bir kere yakıyorlar bu ara sonene kadar yetiyor gece tekrar yakmıyoruz henüz