Usnac1995 Kızlar genelde sarı renk olurdu kakası, şimdi yeşil renk gördüm. Doktorun numarası yok soramıyorum. Deneyimi bilgisi olan varmı. Normal mi bu durum. 3 damla Demir veriyorum günlük, ilaçtan olurmu ki
Fenty Usnac1995 Anne sütü alıyorsa yediklerinizden kaynaklı da olabilir yada ön sütü fazla alıyorsa o da yapar. Demir damlasını neden şimdi veriyorsunuz doktorunuz mu söyledi? Genelde 4 ay sonrası içinde o yüzden sordum.
Mrvsmt2502 Usnac1995 demir ilacı yeşil değil siyah kaka yapar canım. Yeşil kalanın 3 sebebi var ya sen çok yeşil yapraklı şeyler tükkettin, ya bebiş üşüttü ya da önsütü fazla aldı 🥰 korkulacak bi şey değil genelde 2 3 güne geçer
Bebegimm1 Usnac1995 demir ilaci 4.aydan snra baslaniliyor sizinki d vitamini olmasin.yesil renk normal olan usutme vs degil cnku benm bebegim yillardir yesil yapar doktor normal dedi siz yine doktora gittiginizde sorarsiniz
Usnac1995 Fenty öyle mi ? Sağlık ocağından verdiler. Kendi doktoruna sordum kullanabilirsin dedi ama. Ben yine sorayım. Bu arada ön süt ne oluyor. Bir sorun teşkil edermi ki kafama taktım şimdi
Usnac1995 Mrvsmt2502 ön süt nedir ben bilmiyorum hiç. Bir de doğalgazı da açtım, üşüttüğünü sanmıyorum ama
Usnac1995 Bebegimm1 ay brn yanlış yazmışım . D vitamini olacak doğru 😀 13 günlük ya çok küçük diye tereddüt ettim ben . Kontrole 15 gün var daha o yüzden bilgisi olan varsa diye sordum çok teşekkür ederim
Fenty Usnac1995 Ön süt şu oluyor mesela göğüsünüzü sıkınca böyle şeffaf su gibi gelen süt var ya sonrasında bebek emdikçe beyaz ve yağlı olur, o şeffaf su gibi gelen süt ön süt. Bu arada demir demiştiniz d vitamini olduğunu fark ettiniz 😂 D vitamini ise normal kullanması demir 4 aydan sonra genelde.
Mrvsmt2502 Usnac1995 sizin yediğiniz şeylsrden yeşil olmuştur o yüzden. Önsüt sütün ilk emzirdiğiniz zaman gelen su bakımından zengin kısmı. Sonra protein bakımından zengin kısım sonra yağ bakımından zengin sonsüt gelir
Sevgilibebem Bizim de 2 aylık yeşil yapmaya başladı yeşil şeyler de yemedim ama bilmiyorum üşütmüş olabiliriz 🤷♀️
Kvs Usnac1995 gayet normal Bebek doğum sonrası içindeki sıvıyı atqrmş yani koyu renk kaka ile .. Tabi yediklerine de ilgili olanlar ama korkulacak bieşy değil