Kızım 3 buçuk yaşında 1 hafta oldu karın ağrısı ve ishali var. Bugün ateşi de başladı 1 kere de kusma oldu. Doktor gaz sıkışması kaka birikimi fln dedi lavman yapıldi ama zaten bunları yapıyor rahatça. Geçmedi karın agrısı çok ağlıyor var mı bizim gibi olan nasıl geçer ne önerirsiniz