acemianne__ Oğlum 8 ay 12 günlük yaklaşık 1 aydır kabızlık problemi yaşıyoruz,ilk zamanlar azar azar da olsa yapıyordu. Şimdi ne denediysem kâr etmedi.Fitil veriyorum geri çıkıyor. Incir,kayısı veriyorum yok🤦🏼♀️ Doktor duphalac vermişti ilk zamanlar işe yaradı şimdi o da kâr etmiyor. Aynı zamanda alerjimiz var,ben diyet açmaya başlamıştım böyle olunca ara vermek zorunda kaldım. Sizlerin tavsiyeleri var mı? Bu sabah doktora götürdük sadece duphalac dozunu arttırdı,onun dışında bir şey demedi.
Ftmsvnc acemianne__ canım ben kendim de sürekli kabız sorunu yaşıyorum kayısı çayı birebir geliyor bana ama 8 aylık bebeğe verilir mi kayısı çayı bilmiyorum doktoruna sorup Bi dene istersen
acemianne__ Ek gıda sürecinde olması normal ama 10 gündür kaka yapmıyor doktor başka bir şey de demedi 10 gün normal bekleyelim dedi Sadece ama bu şekilde içim hiç rahat değil
Ahanife acemianne__ gazdan yapamıyordu kızım daha küçücüğüz tabi ama şimdi denemiştim o zaman bide bağırsak düzenleyici kullanmıştım