Bebeğim 1ay 12 günlük. 12günde sadece 140gr almış oldukça az. Daha önceki kontrolünde kilo alımı fazla olduğu için mamayı bıraktırmıştı doktorum şuan devamlı aktif emiyor. Çişli kakalı bez sayısı oldukça fazla günde en az 2 kaka 10çişli bez vardır ve beslenme sonrası biraz kusuyor. Fazlasını çıkarıyordur diyolardı. Bu durumda bebeğim aç mı kalıyor doyuyor mu sizce? Moralim çok bozuldu sütümün iyi olduğunu düşünüyordum 😞