Uçaktaki basınçtan ağlamıştır. Bize bile bi değişik geliyor. Normal 😊 valla kimsenin bişey demeye hakkı yok. Uçakta bebekli yolcu yasak değil sonuçta. Bebek bu ağlar. Yaşı da yokki susturabilesiniz, laf dinlesin. Takılmayın böyle şeylere. Gerçi size diyorum kendim de muhtemelen millet rahatsız oldu diye rahat edemem 😄 ama düşünmemek lazım milleti cidden