Esmaye Merhaba. Benim oğlum 4 ay 2 günlük 3 gündü gündüz uykuları çok kisa. Huysuzlasdi tamamen gece uyumuyor gündüz uyumuyor. Atak domemindeyizmi acaba?ne zaman geçecek bunlar?
_annee_ Esmaye tamamen atak canım. Benim kızımda 4 ay 9 günlük. Çok sıkıntı yaşıyoruz. 4 ay atağı en zoruymuş. 1 Ay sürüyormuş. 🤷♀️
_annee_ Esmaye Ben yağmur sesi falan açıyorum. Kolik bebek müzikleri diye uygulama var oradan sağanak yağmur olanı. Bi deneyin isterseniz. Amin cümlemizinkini. 😍