sarilaciver07 Selam arkadaslar doğum yapalı 2 buçuk ay sonra regl oldum kananamda fazla sütüm azaldı sanki bebek doymuyor önceden çok sütüm olurdu akardı resmen herkes çok erken diyor sizde nasıl oldu benim gibi erken gelen var mı ? Dr görünmek gerekir mi sizce
Lenagazel sarilaciver07 Erken değil aslında çok sonra regl olabileceğiniz gibi erkende olabilirsiniz hatta 10 aya kadar hiç görmeyedebilirsiniz bu çok normal regl döneminde hormonlardan dolayı sütte azalma görülebilir bol bol su tüketin
charlotte sarilaciver07 regl bitince normale dönüyor sut olaylari ben De 3 ay sonra oldum tam simdi 4. Ay regli gecikti ortada yok bekliyorum bakalim :)