Kızım 14,5 aylık çiğnemede ve yutmakta sanırım sıkıntı yaşıyoruz şimdiye kadar kaşıkla beslediğim için farketmedim ama son zamanlarda eline sık sık verdim ve ağzından parçalıyor ama geri çıkartıyor sert gıdaları havuç salatalık vs gibi ama patates kızartması domates onları ağzında ezerek yiyor normal mı geç mi kaldık öğrenmesi için yardımcı olur musunuz ne yapabilirim