merbaalr oğlum 14 aylik dun komşularım vardı onun oğlu hiperaktif tanısı almis onun yanında ben ikizlerime kitap okurken kızım hemen oturdu oğlumda ayakta baktı aynı benim oğlan gibi bu dedi sonra oglumda yere oturdu ben kitap okurken sıkılıp sayfaları hızlıca değiştirmek istedi yine aynısını dedi benim oğlan da böyleydi büyüyünce sıkıntı oluyor felan dedi kafama takıldı sizce anormal bi durum mu bu