aysima09865 canım benim bebeklerim prematüre doğdu doktor aptamil eoprotin önerdi iştah açıyor kilo aldırıyor ama baya gaz da yapıyor 200 gramı 500 TL’ye yakın maalesef biraz pahalı iki bebek için sürekli alınabilecek gibi değil. Bizde işe yaradı şimdi aptamil prosyneo kullanıyorum içerik olarak baya zengin