Miermi1747 Merhaba arkadaşlar sorum başlıkta zaten. ben 1 haftadır kullanıyorum sivilce lekeleri ve yağ bezeleri için, yüzüm dünden beri çok kızardı ve soyuluyor. daha önce kullanan var mı, sizdeki etkisi nasıldı bilgilendirirseniz sevinirim 🌺
Mutlubebeksinsen50 Miermi1747 canım kullandım sonradan cildin çok güzel oluyor ben denedim memnun kaldım
Burcuuuuuu12 Ben kullandım gerçekten etkili yalnız şöyle bir durum var hamileyken ve emzirirken kesinlikle kullanılmamalı. Kullanım 0.25 doz ile olmadı yüksek doz yüz için değil. Doktor bana haftanda 3 gün kullanmamı söyledi her gece değil. Geceden sürülmeli ilk başlarda cildi tahriş etmesini azaltmak için sandviç metodu önerdi. Önce nemlendirici krem sonra acnelyse sonra tekrar nemlendirici krem şeklinde en en önemlisi ise güneş kremi kullanımını aksatmamak dedi. Önce bir yüzünüzde daha fazla sivilce yapıyor kusturuyor cildi sonrasında bebek gibi oluyor. Yalnız etki etmesi 6 ayı buluyor sabırlı olmak gerek
Miermi1747 Burcuuuuuu12 Ben bir arkadaşın önerisiyle eczaneden aldım emziriyorum dedim sorun olmaz dedi eczacı. Yüzüm şu an çok tahriş olmuş o yüzden ara verdim
Burcuuuuuu12 Nasıl olmaz kesinlikle sakıncalı. Instagramda dr cansu şahin var onun postlarına bir bakın isterseniz üstüne basa basa emzirirken kullanamazsınız diyor