Mayaaa Merhaba bayanlar hamilelikte burnumda kırmızı bir leke çıktı ben hamilelikten dir Doğumdan sonra geçer diye düşündüm ama geçmedi. Böyle kan pıhtısı gibi bir kaç defa sıktım kanadı sonra yine aynı şekli aldı sizde de oldu mu öyle geçmeyen lekeler
elifiii Mayaaa benim var damar yapısıyla ilgili böyle pıhtı gibi duruyor. İlk hamileliğimde oluşmuştu lazer ile yok ediliyormuş yaptırmadım.
Mayaaa elifiii korkulacak bişey yok yani korkuyorum valla bir de gebeliğimde preeklamsi yaşadım ondan mı acaba dedim arada burnumda agrı oluyo sinüzitten mi ondan mı bilemedim