btl1816 Kızlar 11 gündür emziriyorum Ama benim göğüs uçlarım artık aşırı acıyor acil krem ya da başka bişey önerisi olan var mı!??
ozgeya btl1816 zadevital markasının hindistan cevizi yağı ile hayata döndü meme uçlarım 😬 yoksa kopmak üzereydiler,başka hiçbir şey fayda etmemişti.
Narcicegi btl1816 bana avent in kalkanları iyi geldi nemli kaldığı için kuruyp çatlamıyor. Eözirmeden sonra bazen lansinoh krem genelde de bi iki damla sütümden sürüyorum
Ceronimo35 btl1816 kesinlikle zeytin yagı en iyi gelen şey oldu bana silmek zorunda kalmadan da sürekli emzirdim yapı sürüp göğüs kalkanınkullandım geçirdi çabuk
Melikerva btl1816 lansinoh gibi bir krem var ben e bebekten aldım Doğumdan 1 2 gün önce sürdüm ilk bi kaç gün de sürdüm hiç yara almadı şükür. Bitkisel olduğu için emerken çocuğa da zararı yok
Fatma1107 Zeytinyağı sürünce geçti benim çok şükür. Sürüp Streç filmle kapatıyorsun yumuşuyor o zaman. İnşallah faydası olur. Emzirirken kahverengi kısmı da ağzına almasını sağlayın
cokcocuklu Kevser kantaron yağını nasıl sürüyordunuz pamuklami ? Bende aldim yaralarıma süreyim diye ama akıp gidiyir yag😏
Alyakckgl btl1816 silverette diye bi gogus kapagi var canim onun cok faydasi varmis bende bugun takmaya basladim suan icin cok iyiyim gogsum yururken bile aciyordu biraz pahalı ama bicok kisiden faydasini duydum benide bugun takmama ragmen cok rahatlatti
Kbrskrert btl1816 canim kullanmadigim hic bisey kalmasi pahali ucuz butun kremleri denedim ayva cekirdegi neler neler sadece kalkanda cozum buldum acilarimi dindirdi bebegimi aglayarak emziriyodum