Bukii Kizlar 2 ay 13 günlük bebegim var kizim bebegim doğduğu gunden beri geceleri uyur ginduzde en az 4 5 saat uyur normal mi acaba gece uyumayan bebisler var arkadaslarimin bebisleri bu tamamen bebege goremi degisio acana
ElvinAda Bukii çok iyi benimki gündüz 4 defa en fazla 20 dk uyuyor gece sıkıntımız yok ama gündüz çok zorluyor emzik de tutmadığı için surkeli uyanık ve emmek istiyor
Hasret67 Bukii benimde 2 ay 11 gün kızım var gece uykusu iyiydi birde bugün de diğer günlere göre fazla uyudu sanırım bu gece uyumayıp ayakta dikecek beni umarım öyle olmaz çünkü ilk kez gündüz bu kadar uyuyo
Bukii Ve ayrica gündüzleri de cok uyumayi seviyor 5 saat filan ayik kaloyor gunduz toplam bazen 6 saat anlamiyorum nitmalmi bu ya
BalkizimBaloglum2 Bebeğe göre değişiyor inşallah öyle gider atak haftlarından sonra değişiyorlar genelde özelikle 4. Ay atağı
Bukii ElvinAda cok sukur emzik tutuuor bazen agzindan aliorum uyanio en buyuk etken emzik anne sutu damlatip deneyin birde o sekilde tutmustu benimki
ElvinAda Bukii hepsini denedim canım hatta ne yazikki bal felan da durdum damaklı damaksiz emzikler felan tadı gidince atıyor. Bir dk felan anca duruyo ağzında
betusgani ElvinAda almıyor kuzum ben aldım avent shootie 250 ₺ para verdim biraz emip attı onuda zorla tutturdum öyle yani, almayınca almıyor bazı bebekler 2 aylığız denemedigimiz emzik kalmadı kauçuk bile almadı 😩
usernamesu Değişik ya benim bebeğim gündüz memedeyken uyuyor çok az o da gece de saatte 1 uyanıyor uyuyan bebek bana değişik geliyor