Teusa Ücretsiz izne çıkmadan evvel insan kaynakları promosyon olursa yatar demişti diye hatırlıyorum ama emin olamadım. Banka promosyonu ücretsizde iken de yatar mı sizce. Kamuda çalışanlar kurumunuz promosyon anlaşması yaptı mı ?