Benherseydenoncebiranneyim Bugün tam 2 aylık oldu. 3e doğru gidiyoruz artık. Yenidoğan dönemi gibi yine bol bol uyuması mı lazım yoksa artık gündüz uykuları kısalacak mı? Gündüz de bol bol uyutmak gerekir mi? Sizin bebeler gündüz ne kadar uyuyor?
D_vitamini Benherseydenoncebiranneyim benimki de 3.aya gidicek ama hiç düzen yok yarım saat uyusa şükür ediyorum
Agustosbocegii Benherseydenoncebiranneyim 2.5 aylik gündüz yarim saat uyursa uyuyo. Bu aralar bi tuhaflasti memede uyurdu memede de uyumuyor kucakta uyuyo
ececelikk33 Benherseydenoncebiranneyim biz de 2bucuk aylığız hiç belli olmuyor ne kadar saat uyuduğu veya saat kaçta uykuya geçtiği mesela dün sabah 8de uyandı bugün 10a geliyordu uyandığında (tabii gece emmeye uyanmalarını saymıyorum:D ) gün içerisinde de yarım saat 40dk en fazla uyur emdikten sonra daha ileri vakitte de daha kısa uyur en son akşam 7gibi uzun uyumaya başlar
D_vitamini Benherseydenoncebiranneyim canım saat 11:30 gibi yatıyor 3veya 4saat sonra yine uyanıyor emiyor sabah en geç 9,da ayaktayız 🤣uyku bize pek uğramıyor hep memede kalmak istiyor ise gidicen napicam bilmiyorum çok zor durumdayim
Barlashatice Benherseydenoncebiranneyim her 1.5 saatte uykuya bırakıyorum kendisi dalıyor akşam uykusu en geç 9.30 da başlıyor sabah 7. 7.39 a kadar
gulsum11 Benherseydenoncebiranneyim benimki de öyle canım 2 ay 7 günlük en erken uyuma saati 11 erken uyutuyorum 10 dakika sonra uyanıyo sabahları en fazla yarım saat 40 dakika zaten nasıl olacak düzene nasıl girecek hiç bilmiyorum bekliyim burada yardımcı olan olır belki😕