[silindi] Bebeğim sabah aşı oldu ateş huysuzluk hiç olmadı şu an sakin sakin yatıyor gülücükler falan acısı sonra mı çıkacak yoksa tamam iyiyse bozulmaz artık mı 🤣
Deletedmom277 [silindi] 14 aylık kızım. Bu zamana kadar devlet ya da özel aşılardan hiçbirinde ateş huzursuzluk vs görmedim. Maşallah diyeyeyim de. İnşallah sizde de bir şey olmaz pozitif düşünün
Sevgi1 [silindi] çok huysu,Luk yaptı doğum günü vardı oraya gittik orda hep ağladı insanalr çok fena bu bebek dedi 😂😂 pasta falan yatllattik artik ağlamasın diye kendini yirtti
Ahanife [silindi] bebekten bebeğe değişiyor sanırım bu aşılarda ateş olmadı huysuzdu biraz çok aşırı derecede bir huysuzluğu yoktu ama 😁 İyi düşünün iyi olsun arkadaşın dediği gibi ☺️
Dildeniz [silindi] kendinizi hazırlamayın belki hiç birşey olmayacak ben anlamıyorum burda bir çok anne nedense kötüyü çekmek gibi bir huy edinmiş yapmayın allah aşkına bırakın akışına şu olur mu bu eder mi demeyin olmaz gayet iyiyiz diyip iyi enerji verin bebeğinize
[silindi] Deletedmom277 oğlum da şu ana kadar aşılarında ateş vs olmadı 2. Ay aşısında biraz huzursuzdu sadece ama bu ay ağır olur demelerine rağmen çok Şükür iyi gidiyor bozulmaz inşallah tek baktığım için endişeliyim
[silindi] Ahanife inşallah şu halinde gitsin ya iyi gidiyor huyu değişir aşıdan sonra dediler belki iyi yönde değişir diye umut bağladım 😆
[silindi] Dildeniz kötüye çekemiyorum zaten bebeğim mız mız huysuz bir bebek ve ilginçtir ki ilk defa bu saate kadar hiç ağlamadı sızlamadı bir umut böyle gitsin istiyorum 😟
Yasmnbk [silindi] Her çocuk farkli tabi ki ☺️Benim kızım gündüz sürekli huysuzdu ben sürekli emzirdim gece biraz ateşi oldu ama zıbınla yatırdım sabaha karşı normale döndü huysuz olmasıda normal aşı yerleri acıycak elbet☺️ Umarım sıkıntısız atlatırsınız
[silindi] Yasmnbk şimdilik keyfi yerinde. Normalde burda okuyorum huy değiştirdi aşıdan sonra şöyle oldu falan diye huy değiştirmesi işime gelir çünkü oldum olası huysuz zaten 🤣 ama gerçekten maşallah sabahtan beri kendi kendine oynuyor
[silindi] [silindi] benim ki tamda oyle oldu verem aşısına kadar iyi bir bebekti ne zaman o aşıyı olduk çocuk hic susmayan mızmız bir kız oldu şuan 3 aylik 4.ay aşısı menenjit aşısı vs.yaptırmaya korkar oldum😔
Yasmnbk [silindi] Benim kızım sadece aşı olduğunda huysuzdu huy degiştirme durumu olmadı çok şükür olursa da atak haftasıdır😂
Dildeniz [silindi] öyle de öyle olsun birşey olmayacak korkma hem olursa da en fazla mayışık ve az ateş olur onun da çözmü var güzel geçecek 😉
Kevserzehra [silindi] gunduz biseyi yoktu gece 38 derece atesi oldu o kadar ha birde iki gun huzurluk yapti sonra gecti
[silindi] Yasmnbk valla şu an harika gidiyor çok şükür hiç ateş huysuzluk olmadı mışıl mışıl uyuyor mamasını bile uykusunda lıkır lıkır içti 🥰 bugün oğlumu tanıyamıyorum resmen benden başkasında asla durmayan çocuk bugün herkese gülücükler saçtı durdu çok mutluyum