Yani merak ediyorum hep mutsuz gibi oynayınca gülüyor tamam ama eline bir oyuncak veriyorum maksimum 2 dk sonra yere atıyor, surekli miz miz ıh ıh deyip geziyor tüm gün, uyku desem zaten uyku gerilemesi yaşıyoruz, normal mi bu davranışlar? Tüm gün sürer mi bu durum ? Ne kahvaltı ne yemek ne tuvalet hiç biri yok bende ben mi bir yerlerde yanlış yapıyorum? 😟